شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با ۲ گل از سد تیم آلومینیوم اراک گذشت. تیم استقلال هم با همین نتیجه سایپای قعرنشین را شکست داد. تیم سپاهان هم که در کورس قهرمانی با سرخپوشان قرار دارد با نتیجه ۴ بر یک صنعت نفت آبادان را شکست داد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری یک بر صفر مقابل برزیل در فینال کوپا آمریکا، پس از ۲۸ سال قهرمان یک تورنمنت بزرگ شد. لیونل مسی کاپیتان آرژانتینی‌ها با ۴ گل و ۵ پاس گل، عنوان بهترین گلزن و بهترین گلساز مسابقات را از آن خود کرد.

دیدار فینال شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ومبلی لندن بین تیم‌های ایتالیا و انگلیس برگزار خواهد شد.

در فینال مسابقات تنیس ویمبلدون امروز نواک جوکوویچ و متئو برتینی به مصاف هم می‌روند. جوکوویچ در صورت پیروزی به ششمین قهرمانی خود در تاریخ مسابقات ویمبلدون می‌رسد.

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال با توجه به دریافت نکردن مطالباتش از باشگاه استقلال شکایت کرد. به این ترتیب باشگاه استقلال باید برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود علاوه بر پرداخت مطالبات «نبوشا لکیچ» مطالبات شیخ دیاباته را هم برای پرداخت کند.

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور تمامی اعضا برگزار شد. در این جلسه در خصوص انتخاب دبیر کل فدراسیون تصمیم‌گیری‌خواهد شد.

تیم ملی بسکتبال آمریکا، حریف تیم ملی کشورمان در مسابقات المپیک در نخستین بازی تدارکاتی خود پیش از شروع این مسابقات، با نتیجه ۹۰ بر ۸۷ مغلوب تیم نیجریه شد.

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در ادامه رقابت‌های جام جهانی لتونی به مصاف ترکیه رفت و با نتیجه ٨۴ بر ۶١ مغلوب حریف خود شد. ملی پوشان ایران از ساعت ۱۶:۳۰ باید در آخرین بازی خود برای کسب عنوان یازدهم به مصاف لتونی میزبان بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار