بلندمرتبه سازی و تراکم جمعیت دو عامل کاهش فشار آب در برخی مناطق اصفهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجتبی اورنگی مدیر دفتر بهره برداری و توسعه خطوط انتقال آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: علت کاهش فشار آب در بعضی از مناطق اصفهان توپوگرافی، بلندمرتبه سازی و تراکم جمعیت بیشتر نسبت به سایر مناطق است، صرفه جویی بیشتر آب توسط شهروندان و تحویل سامانه آبرسانی دوم به وسیله آب منطقه‌ای می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

او ادامه داد: یکی از علت‌های کاهش فشار آب، وجود فاصله بین منزل‌های شهروندان با مخزن‌های اصلی تامین آب شهر است و ما جهت رفع این مشکل، به حجم آب بیشتری نیاز داریم.

مدیر دفتر بهره برداری و توسعه خطوط انتقال آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیان کرد: در برخی مناطق شهر اصفهان برخی افراد سودجو با تانکر‌های بی‌نام و نشان اقدام به آب رسانی سیار و دریافت هزینه کرده اند، اما شهروندان باید در نظر داشته باشند که تمامی خدمات شرکت آب و فاضلاب به صورت رایگان است و خودرو‌های حمل آب آرم شرکت آب و فاضلاب را دارند و یا با ماموران شرکت آب و فاضلاب همراه هستند، و هرگونه توزیع آب که جز این موارد انجام شود غیرقانونی و تخلف است.

اورنگی در پایان اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده اینگونه تخلفات با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند تا با این افراد سودجو برخورد شود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: آبرسانی ، قطعی آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار