نایب رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی گفت: تیم دوومیدانی بانوان خراسان رضوی در رده سنی نوجوانان با کسب ۵ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز قهرمان کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هما بیگی نایب رئیس بانوان هیئت دوومیدانی خراسان رضوی گفت: رقابت‌های دوومیدانی نوجوانان کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی که به میزبانی شهرکرد انجام شد به پایان رسید.


بیشتر بخوانید


او افزود: یاسمن نعیمی راد در ماده ۴۰۰ متر با مانع مدال طلا و در ماده ۱۰۰ متر با مانع مدال نقره را کسب کرد؛ یاسمن اصغری، مژده وزیری و ستایش امینی به ترتیب در ماده‌های ۸۰۰ متر، هزار و ۵۰۰ متر و ۲ هزار متر با مانع قهرمان شدند همچنین مینا شافعی در ماده‌های ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر نقره‌ای شد و مینا ناصری در ماده ۴۰۰ متر و فرشته کافی در ماده ۱۰۰ متر به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند و فائزه آل حسن در ماده ۴۰۰ متر با مانع برنزی شد.

نایب رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تیم خراسان رضوی در ماده رله امدادی با ترکیب یاسمن نعیمی راد، مینا شافعی، یاسمن اصغری و مینا ناصری به مقام قهرمانی رسید.

بیگی بیان کرد: تیم خراسان رضوی با کسب ۵ مدال طلا،۴ نقره و ۲ برنز بالاتر از تیم‌های تهران و البرز در کشور به مقام قهرمانی رسید و چندی پیش نیز تیم دوومیدانی بانوان استان در رده سنی جوانان نایب قهرمان شده بود.

 

انتهای پیام//ع. ح

برچسب ها: دوومیدانی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.