نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره قطعی‌های برق خبر داد.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری جلسه فوق العاده در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: فردا دوشنبه کمیسیون امنیت ملی موضوع برق و قطعی‌های پی در پی و مباحث پیرامون آن را با دعوت از مسئولان ذیربط بررسی می‌کند.  

مقدایی بیان کرد: زمان آن فرا رسیده که مسئولان امر به کمیسیون امنیت ملی گزارش دهند که چه کم کاری‌هایی وجود داشته و چه نواقصی وجود دارد که باعث شده مردم، بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی و بخش‌های مختلف کشاورزی از قطعی برق آسیب ببینند.  

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطر نشان کرد: برگزاری این این جلسات در راستای بررسی وضعیت و تهیه گزارش‌هایی است که می‌تواند در آینده به بهبود شرایط و تدبیر لازم برای حل مشکلات کمک کند. توقع این است که کسانی که مسئولیت دارند وظایف خود را به درستی انجام دهند، ترک فعل نداشته باشند و به هنگام و به موقع برنامه ریزی‌های لازم را انجام بدهند.  

مقتدایی تصریح کرد: در روز‌های اخیر مشاهده شد که عدم برنامه ریزی دقیق، کشور را با مشکلاتی در زمینه تامین انرژی برق مواجه کرده است و با توجه به اینکه این امر یک موضوع مهم تلقی می‌شود و تداوم سوء تدبیر‌ها و بدی مدیریت می‌تواند به کشور آسیب برساند، کمیسیون امنیت ملی مجلس به موضوع ورود کرده است و به دنبال این هستیم که با گرفتن گزارش‌های دقیق نقاط ضعف کشور را مشخص و به مسئولان مربوط در این جهت تذکرات لازم را دهیم.  

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تمام مسئولانی که در زمینه تامین انرژی و برنامه ریزی برای برق کشور دست‌اندرکار هستند در جلسه آینده یا در جلسات بعدی دعوت خواهند شد تا در نهایت بتوانیم گزارش‌های دقیقی را تنظیم کنیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار