مردم محله حسن آباد یزد هر ساله با شروع فصل تابستان با قطعی و افت فشار آب روبه رو هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با آغاز فصل تابستان، مردم محله حسن آباد یزد شاهد بروز مشکلات قطعی و افت شدید فشار آب هستند به طوری که تا چندین ساعت در روز با قطعی و یا افت شدید فشار آب روبه رو هستند.

قطعی آب در این محله به حدی است که در بسیاری از موارد اهالی این منطقه به علت نبود آب مجبور هستند شبانه آب مورد نیاز روزانه خود را در بطری‌های پلاستیکی ذخیره کنند تا بتوانند در طول روز برای آشامیدن، شستشو، کولر و سایر موارد از آن استفاده نمایند.

پیش از این و طی سال‌های گذشته، مسئولین شرکت آبفا اظهار کرده بودند: مشکل قطعی و افت فشار آب در این محله با احداث منبع ذخیره آب حل خواهد شد که متاسفانه بعد از قول‌های داده شده اقدام خاصی صورت نگرفته است.

با پیگیری‌های انجام شده اسماعیلی مدیر آبفا منطقه ۲ یزد گفت: ساخت منبع زیر زمینی با حجم ۵۰ هزار متر مکعب در محله حسن آباد در حال ساخت است که در تیر ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

مدیر آبفا منطقه ۲ یزد همچنین گفت در حال حاضر و تا زمان افتتاح منبع زیر زمینی چند حوضچه کوچک در اطراف حسن آباد احداث می‌شود تا بتوانیم در تابستان امسال آب را به این محله پمپاژ کنیم.

بحران آب در محله حسن آباد ایجاب می‌کند مسئولان در سطح استان دغدغه‌ای جدی برای حل آن داشته باشند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کم آبی ، قطعی آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
لطف کنید آب سیمره و کشکان را برایشان انتقال دهید

بله دولت که حق لرستان و کوهدشت را به رسمیت نمی شناسد
و کوهدشت با وجود این دو رود بزرگ تشنه است و تشنه خواهد ماند
حداقل نذارند این آبها مفت و شیرین بی استفاده به دریا بریزد و شور شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۵ تير ۱۴۰۰
این که افت فشار آب است مسئولان به دلیل بی تدبیری و گرانی باعث افت فشار خون مردم شده اند قیمت ها از دونده های ورزشی نیز سریع تر بالا می رود خدا عاقبت همه را به خیر کند
آخرین اخبار