مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هفت میلیون و ۲۳۶ هزار و ۲۶۰ تردد جاده‌ای در سه ماهه نخست امسال در مسیرهای ارتباطی شمال این استان ثبت شد.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: هفت میلیون و ۲۳۶ هزار و ۲۶۰ تردد جاده‌ای در سه ماهه نخست امسال در مسیرهای ارتباطی شمال این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با پنج میلیون و ۴۶۰ هزار و۵۸۷ تردد رشد۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

ایوب کرد  با بیان اینکه تردد وسائط نقلیه در این مدت افزایش داشته از شهروندان درخواست کرد در ایام تعطیلات تابستان نیز با ماندن در منازل، به حفظ سلامت جمعی و مبارزه با همه گیری کرونا کمک کنند.

وی افزود: براساس آمار دریافتی از ۳۸ دستگاه تردد شمارآنلاین نصب شده در مسیرهای ارتباطی شمال استان، بیشترین تردد وسائط نقلیه این مدت در مسیرهای زابل – هیرمند، هیرمند – زابل و خاش - زاهدان گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ساعات اوج تردد در پرترددترین مسیرهای شمال استان طی مدت فوق در مسیر زابل - هیرمند بین ساعات ۷-۸، هیرمند – زابل بین ساعات ۱۵-۱۶ و خاش – زاهدان بین ساعات ۱۹-۲۰ بوده است.

وی با بیان اینکه گشت‌های نظارتی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در این برهه در کنار ستاد پیشگیری از کرونا برای حفظ سلامت هموطنان گرامی مشغول فعالیت است، خاطرنشان کرد: تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای است.

انتهای پیما/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار