بندری گفت: استقبال مردم از واکسن کرونا مطلوب نیست و فعالان فضای مجازی در امر ترغیب مردم به شرکت در طرح واکسیناسیون کمک کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با انتقاد از استقبال کم مردم از طرح واکسیناسیون کرونا، گفت: در بحث ترغیب مردم به شرکت در طرح واکسیناسیون فقط رسانه‌های رسمی ورود کردند و دیگر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی کمتر به این مقوله پرداختند.

او بیان داشت: فعالان مجازی ماهشهر باید به تشویق مردم برای شرکت در این طرح واکسیناسیون و همچنین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کمک کنند چراکه امروز برای نجات از این ویروس راهی جز رعایت اصول بهداشتی و تزریق واکسن وجود ندارد.

بندری افزود: با وجود تردد کشتی‌های خارجی در بندر امام خمینی (ره) وضعیت منطقه با تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان امر در اداره کل بنادر و دریانوردی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان قابل اطمینان است.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر بر لزوم رعایت محدودیت ساعات کاری و نفرات در صنایع پتروشیمی تاکید کرد و گفت: صنایع پتروشیمی باید شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا و محدودیت ساعات کاری و تعداد نفرات را به طور دقیق رعایت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.