با خطرناک شدن وضعیت کرونا در نهبندان، تالارها، بوستان‌ها و رستوران‌ها تعطیل شدند و برگزاری جلسات بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان در ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا گفت: شهرستان نهبندان به لحاظ رنگ بندی جدید کرونا به قرمز پر رنگ تغییر وضعیت داده و شرایط شهرستان به نحوی است که با توجه به محدودیت‌ها و تعداد تخت‌های بیمارستانی باید محدودیت‌ها بیشتر اعمال شود.

او با بیان اینکه هم اکنون ۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان آتشدست نهبندان بستری هستند افزود: تعداد افراد بستری در بیمارستان عدد بالایی است و برای مدیریت بیماری نیازمند همکاری مردم و مسئولان هستیم تا شرایط شهرستان به روال قبل برگردد.

پلمب در انتظار واحد‌های صنفی متخلف

بیکی فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه اعمال برخی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها ممکن است نارضایتی‌هایی را در پی داشته باشد، اظهار کرد: معیشت اصناف برای ما مهم است چرا که اقتصاد این قشر از محل بیماری کرونا دچار آسیب شده است، با این حال بازدید‌ از اصناف باید تشدید شود و اصنافی که دستور العمل‌ها را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: همزمان با قرمز شدن نهبندان، ایستگاه ورودی شهر نهبندان با همراهی پلیس راه، راه اندازی و برخی مسیر‌های ورودی و خروجی کنترل و برخی مسدود و اعمال قانون شد.

بیکی تصریح کرد: ورودی شهر نهبندان بر روی مسافرین استان‌های همجوار بسته است، همچنین برگزاری جلسات عزاداری، شادی ممنوع و جلسات اداری نیز بنا بر ضرورت با تعداد محدود می‌تواند برگزار شود.

فرماندار نهبندان بر حضور برخی از شهروندان در بوستان‌ها تا پاسی از شب و بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: منع تردد شبانه در نهبندان در حال اجراست و این سهل انگاری‌ها می‌تواند برخی از خانواده‌ها را گرفتار کند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.