دیدار و رایزنی برهم صالح با حیدر العبادی درباره انتخابات آتی

رئیس جمهور عراق در دیدار با نخست وزیر اسبق این کشور درباره انتخابات پارلمانی آتی و ثبات و امنیت در بغداد گفتگو کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه نیوز، برهم صالح، رئیس جمهور عراق روز یک‌شنبه در دیدار با حیدر العبادی، نخست وزیر اسبق این کشور بر ضرورت توقف حملات خرابکارانه به خطوط انتقال برق تأکید کرد.

ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: برهم صالح در بغداد میزبان العبادی بود و در این دیدار بر ضرورت حفظ ثبات و تمامیت ارضی کشور، حفظ امنیت شهروندان و مخالفت با هرگونه اقدام و حمله در راستای بی ثبات کردن عراق تأکید کرد.

رئیس جمهور عراق تداوم تلاش‌های امنیتی برای مبارزه با تروریسم و هسته‌های باقی مانده آن و جلوگیری از حملات خرابکارانه علیه خطوط انتقال برق را حائز اهمیت دانست.

حیدرالعبادی و برهم صالح در این دیدار درباره پرونده انتخابات پارلمانی آتی که قرار است در ماه اکتبر آینده برگزار شود و اهمیت بالای آن برای این کشور دارد بحث و تبادل نظر کردند و بر به کارگیری حداکثر تلاش برای برگزاری موفقیت آمیز این انتخابات در همه مراحل آن طبق بالاترین معیار‌های شفافیت و عدالت تأکید کردند تا تضمین کننده خواست آزادانه عراقی‌ها برای انتخاب نمایندگان شان به دور از هر گونه دستکاری، تقلب و فشار و مشارکت گسترده آن‌ها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۸ ۲۱ تير ۱۴۰۰
دو راس فتنه در عراق
آخرین اخبار