آیت الله فلاحتی گفت : به جوانان در فعالیت‌های میدانی اجتماعی و فرهنگی بیشتر توجه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله فلاحتی، نماینده  ولی فقیه در گیلان در دیدار مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (ع) با بیان اینکه واگذاری امور به مردم به ویژه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اثرگذار است، گفت: با حضور خودجوش مردمی در همه عرصه‌ها می‌توانیم به موفقیت برسیم.

او مدیریت جمعیت‌های زیر پوشش را مهم دانست و افزود: باید دقت شود دشمن از وجود نیرو‌های مردمی سوء استفاده نکند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت گفتمان سازی میان نسل جوان، گفت: گفتمان باید به صورت چهره به چهره باشد.

آیت الله فلاحتی استفاده بهینه از زمان در اجرای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را مهم دانست و با تاکید براینکه تبلیغ چهره به چهره را مقدم بر دیگر روش‌ها بدانید، افزود: انسان زمانی به موفقیت می‌رسد که با قلب، زبان و عمل قصد خدای متعال را داشته باشد.

سید احمد عبودتیان، مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (ع) نیز در این دیدار به وجود مجموعه‌های خودجوش فرهنگی بسیار در کشور اشاره کرد و گفت: شناسایی، شناساندن و توانمند کردن مجموعه‌های فرهنگی از برنامه‌های این بنیاد است.

او به وجود بیش از ۲۵ شبکه تخصصی فرهنگی در کشور اشاره کرد و افزود: گیلان از استان‌های پیشگام در فعالیت‌های فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی است.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (ع) با بیان اینکه در فعالیت‌های فرهنگی آحاد مردم باید پای کار بیایند، تصریح کرد: از سال ۱۳۹۸ هسته‌های جدید مجموعه‌های مردمی در حال شکل گیری هستند و در بحث‌های مختلف اجتماعی وارد عرصه می‌شوند.


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.