دونده نیمه استقامت کشورمان درباره وضعیت خود در لیگ دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

امیر مرادی دونده نیمه استقامت در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت خود برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور  اظهار کرد:  متاسفانه مدتی به دلیل مصدومیت خیلی خوب نتوانستم تمرین کنم، اما در حال حاضر با پشت سرگذاشتن دوران آسیب دیدگی خود در حال تمرین برای حضور موفق در لیگ دو و میدانی هستم.  

او ادامه داد: امسال در خدمت تیم دو و میدانی  سپاهان هستم. امیدوارم بتوانیم در لیگ با حضور تیم‌های مدعی به نتیجه خوبی برسیم.  

مرادی درباره اینکه فدراسیون دو و میدانی از دوندگان حمایت می‌کند یا خیر، گفت: فدراسیون دو و میدانی به صورت کامل هوای تمام ورزشکاران را دارد. مسئولان فدراسیون  برای بازی‌های آسیایی باید از ورزشکارانی که شانس مدال دارند، حمایت بیشتری کنند تا بتوانیم در جاکارتا نتیجه بهتری بگیریم. دو و میدانی استعداد زیادی دارد و تنها حمایت ویژه است که می‌تواند این رشته ورزشی را تکان دهد.  

دونده نیمه استقامت کشورمان گفت: من قرار بود با مربی الجزایری همکاری کنم، اما از شانس بد به دلیل مصدومیت این امر امکان پذیر نیست. اکنون هم زیر نظر برادرم کوروش در حال تمرین هستم و می‌خواهم در لیگ دو و میدانی عملکرد خوبی ارائه کنم. علاوه بر این، در مدتی که مصدوم بودم مسئولان فدراسیون پیگیر وضعیت من بودند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار