در فهرست پرطرفدارترین گوشی های این هفته شاهد امپراطوری شرکت شیائومی هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا: در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته سه گوشی برتر هفته همان گوشی‌های هفته گذشته هستند، اما شاهد تغییر در ترتیب آن‌ها هستیم.

امپراطوری شرکت شیائومی

گوشی Redmi Note ۱۰ Pro دوره سلطنت خود را گسترش می‌دهد، اما Redmi Note ۱۰ مقام دوم را به Poco X۳ Pro واگذار کرده است.انگار گوشی‌های شرکت شیائومی قصد پایین آمدن از بالای جدول رده‌بندی هفته را ندارند و تنها جایگاهشان بین اول تا سوم جا به جا می‌شود و این امپراطوری برای خود یکه تازی می‌کند.

گوشی سامسونگ Galaxy S۲۱ Ultra در جایگاه چهارم قرار دارد، و گوشی هوشمند تازه رونمایی شده با Snapdragon Insiders در رتبه پنجم وارد جدول رتبه بندی شده است. سایت کوالکام به صراحت اعلام کرد که انتظار ندارد این یک فروش بزرگ برای سامسونگ باشد، اما مردم به وضوح همچنان در مورد آن کنجکاو هستند و همین امر باعث می‌شود که Galaxy A۵۲ از Poco F۳ که نسبت به هفته گذشته یک امتیاز کسب کرده است، به رتبه ششم برسد.

دو محصول آخر هم  به Galaxy A۱۲ و Apple iPhone ۱۲ Pro Max باز می گردد. چند هفته‌ای است که این دو گوشی در فهرست ۱۰ گوشی برتر قرار دارند، اما اکنون آن‌ها موفق به ارسال بسته‌های گوشی‌های مفهومی Tecno Phantom X و و Infinix Zero X شده اند.گوشی Xiaomi Mi ۱۱ Lite عضو دیگر ۱۰ عضو برتر هفته گذشته است که در حال حاضر موفق به کاهش این محصول نشده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۱ تیر ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۱ تیر ماه)


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار