معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق و ۲ مالخر پست‌های مخابراتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: چند روز قبل مرد جوانی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و مدعی شد که شاهد یک سرقت کله پست مخابراتی بوده است.

وی افزود: شاهد ماجرای سرقت اظهار کرد، در حال عبور از خیابان بودم که مرد جوانی کله پست مخابرات را سرقت کرد و داخل خودروی ۲۰۶ خود گذاشت و محل را ترک کرد و من موفق شدم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: بدنبال اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر وارد عمل شدند و سارق جوان را شناسایی و بازداشت کردند.

وی افزود: متهم جوان که تنها به یک سرقت اعتراف داشت برای تحقیقات تخصصی‌تر در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس اگاهی پایتخت قرار گرفت.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه سرقت این اموال علاوه بر ارزش مالی و خسارت وارده به شرکت مخابرات، موجبات قطعی خطوط تلفن و اختلال در ارائه خدمات شرکت مذکور شد، تصریح کرد: متهم به سرقت ۴۵ فقره کله پست مخابرات طی ۴ ماه اخیر اعتراف و اظهار کرد که این سرقت‌ها را تنهایی انجام داده و اموال مسروقه را به ۲ مالخر می‌فروخته است.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های قضائی و شناسایی مخفیگاه مالخران هر ۲ مالخر در مخفیگاهشان دستگیر شدند، تصریح کرد: تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه مالخران کشف و تحویل نماینده حقوقی شرکت مخابرات شد.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: با شناسایی محل‌های سرقت در حوزه کلانتری‌های ۱۵۳ شهرک ولیعصر، ۱۱۹ مهر آباد جنوبی و ۱۵۱ یافت آباد هر سه متهم برای تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم این پلیس قرار دارند.


بیشتر بخوانید

سرقت هالیوودی حوضچه‌های مخابراتی در پایتخت

قطع مکرر خطوط تلفن با دستگیری دو سارق پایان یافت/ تخریب شبانه سایتهای مخابراتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار