رییس پلیس راهور استان اصفهان ازطرح محدودیت های شبانه با قدرت بیشتر از امشب در اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با توجه به مصوبه ستاد استانی کرونا و افزایش نگران کننده شهروندان در تفرجگاه‌ها به ویژه حاشیه زاینده رود طرح محدودیت‌های شبانه با قدرت بیشتر اجرایی خواهد شد.

او ادامه داد: پلاک‌های غیر بومی همچنان نمی‌توانند به شهرستان‌های قرمز استان اصفهان سفر کنند و جریمه در نظر گرفته شده برای این افراد یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کرونا در اصفهان از امشب محدودیت‌های شبانه و منع تردد از ساعت ۲۲الی ۳ بامداد با قدرت بیشتری اجرا می‌شود.

او گفت: متاسفانه دیروز با توجه به باز شدن آب زاینده رود با جمعیت زیادی از شهروندان در حاشیه آب رودخانه مواجه بودیم که با توجه به وضعیت گسترش کرونا در اصفهان این جمعیت بسیار نگران کننده بود.

سرهنگ محمدی افزود: از تمام شهروندان خواستاریم امشب بعد از ساعت ۲۲ تردد در سطح شهر و کنار حاشیه زایده رود نداشته باشند تا مشمول جریمه‌ها نشوند.

او گفت: اگر شهروندی بعد از ساعت ۲۲ و کنار حاشیه زاینده رود تردد داشته باشد هر دو جریمه برای فرد ارسال خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: جریمه در نظر گرفته شده برای تخطی از اعمال ممنوعیت‌های تردد شبانه در اصفهان ۲۱۰ هزار تومان است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار