روسیه در حالی با دومین موج گرمای شدید طی هفته‌های اخیر مواجه است که چندین مورد آتش سوزی در منطقه چلیابینسک گزارش شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فرانس ۲۴، در پی تشدید گرمای شدید، بخش‌هایی از منطقه چلیابینسک روسیه در  آتش سوخت.

شعله‌های آتش خانه ده‌ها نفر را ویران کرد. مناطق اطراف برای کمک به بازماندگان این آتش سوزی‌ها بسیج شدند. این افراد که بیش از این نیز بی خانمان و بدون سرپناه بودند؛ اکنون با شوک ناشی از آتش سوزی نیز مواجه شدند.

یک زن ساکن این منطقه نیز می‌گوید: ما نمی‌توانیم نفس بکشیم ما با پارچه‌های مرطوب تنفس می‌کنیم و احساس خفگی داریم. من می‌ترسم کودکان هر لحظه خفه شوند. کودکان برای نجات یافتن به مدرسه برده شدند، اما دیدن آتش نشانان مشغول کار ترسناک است. مژه‌های آنان سوخته و چهره هاشان با خون و عرق پوشیده شده است.

این آتش سوزی بی سابقه در این منطقه در پی موج گرمای بی سابقه در غرب روسیه روی داد. در مسکو دمای هوا به طور غیر عادی افزایش یافت. شهروندان مسکو برای فرار از موج گرما به مناطقی که آب وجود پناه برده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بوعلی الفلاح الاهوازی
۲۰:۳۷ ۲۱ تير ۱۴۰۰
هوای مسکو34درجه شده که این دما برای روس ها خیلی بالاست. ولی برای ما عرب های اهواز دمای34درجه خیلی خنک وعالیه.ما به دمای50تا60درجه عادت داریم
آخرین اخبار