مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری از ۱۲ کیلومتر بزرگراه زاهدان_خاش همزمان با هفته آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان  در بازدید از محور خاش زاهدان که با حضور دکتر حسین زهی نماینده محترم مردم شریف خاش تفتان میرجاوه نصرت اباد کورین و نایب رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی ومهندس بیجار معاون محترم عمرانی استانداری و دکتر عرب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد با ارائه گزارشی از روند کار با اعلام این مطلب  گفت: بیشترین تصادفات محور خاش زاهدان در ۲۵کیلومتری زاهدان از سمت خاش بدلیل وجود روستاها صورت می گیرد که بهره برداری از این ۱۲کیلومتر را در کاهش تصادفات بسیار پر اهمیت خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد با تکمیل پل راه اهن ۷کیلومتر باقیمانده از قطعه یک زاهدان خاش بطول ۱۹کیلومتر تا بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بزرگراه ها را شاهرگ توسعه و پيشرفت هر منطقه دانست و افزود: موضوع راهها با توجه به نقش و اهمیت آن در رشد و توسعه، همواره مورد توجه ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد چراکه بهبود وضعیت این بخش زیربنایی می‌تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد منطقه باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار