مرکز ۶۴ تختخوابی ناجا در زاهدان با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان نظامی در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان  گفت: تجهیز این بیمارستان در کمتر از ۱۰ روز انجام و با این اقدام ۶۴ تخت تنفسی به ظرفیت حوزه درمان زاهدان اضافه شد.

دکتر سید محمد هاشمی شهری اظهارداشت: با شروع موج اخیر همه گیری کرونا در سیستان و بلوچستان، علاوه بر ظرفیت‌های موجود در دانشگاه ظرفیت تمامی ارگان‌های مرتبط از جمله نیروهای نظامی و سازمان‌های زیر نظر رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با این بیماری به کمک ما آمدند.

وی افزود: نیروی‌ انتظامی جمهوری‌اسلامی ایران یکی از این نهادهای مقدس بود و فرماندهی بهداری نیروی انتظامی همزمان با حضور ۶۰ نفر از نیروهای پزشکی و کادر پرستاری این فرماندهی، تجهیز ‌و راه اندازی بخش الحاقی تنفسی ۶۴ تختخوابی را آغاز کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه این بخش ۶۴ تختخوابی تحت نظارت و مدیربت بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به ظرفیت‌های درمانی شهر زاهدان اضافه شده است گفت: این مجموعه علاوه‌بر بخش‌های بستری و درمان سرپایی مردان و زنان به کامل‌ترین تجهیزات بستری تنفسی از جمله دستگاه پرتابل اکسیژن ساز مجهز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار