با کمک بنیاد ۱۵ خرداد ۲۷ هزار ویلچر برای معلولان مناطق کم برخورد تهیه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بین بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی کشور در مرحله اول ۲۷ هزار ویلچر برای معلولان مناطق کم برخورد سراسر کشور تهیه شد.

سید عبدالله ارجاعی رئیس بنیاد ۱۵ خرداد در این مراسم گفت: بعد از الحاق بنیاد ۱۵ خرداد به ستاد اجرایی حضرت امام با کمک رئیس ستاد کار‌های خوبی از جمله تجدید در اساسنامه، مشخص شدن هسته اصلی فعالیت‌ها و برنامه ریزی دقیق در فعالیت عملی و اجرایی صورت گرفت.

ارجاعی ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد در سه حوزه اصلی سلامت، جمعیت به معنای کمک به جوانی جمعیت و حوزه خانواده و تقویت بنیان خانواده فعالیت می‌کند و اهدافش مشخص شده است.

او گفت: تا الان با کمک ستاد اجرایی فرمان امام اقدامات خوبی انجام شده است که یکی از فعالیت‌ها کمک به ده هزار زوج ناباور بود که در حال انجام است. ما سامانه ۱۵۲۴.ir را که برای کمک به افراد کم برخودار راه اندازی کردیم و با استقبال خوبی هم مواجه شدیم.

رئیس بنیاد ۱۵ خرداد گفت: نکته بعدی در بحث فرزندآوری بود که ما به خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم و چهارم شوند کمک می‌کنیم. این طرح در دو شهر قم و بیرجند اجرایی شده است و تا پایان سال به پنجاه شهر می‌رسانیم.

نکته دوم در بحث فرزند اوری بود که به فرزند سوم و چهارم کمک مالی شود و در شهرر قم و بیرجند این طرح عملیاتی شد و تا پایان سال در چهار شهر این طرح به طور کامل اجرایی می‌شود.

او ادامه داد: برنامه دیگر بحث کمک به معلولین است که از دو ماه پیش با بهزیستی رایزنی‌هایی شد و تفاهم نامه امروز حاصل آن است. یکی از بند‌های این تفاهم نامه کمک به معلولین است که از طریق سازمان بهزیستی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد برکت ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار