معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۵۰ میلیون تومان پول نقد برای تهیه اقلام جهیزیه مددجویان استان هزینه شده است.

رحیمی معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای سال چندین قلم جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیون تومان برای ۴ مددجو بهزیستی استان تهیه شده است.

او افزود: ۲۱ میلیون تومان جهیزیه به یک مددجو در شهرستان سربیشه و ۳۰ میلیون تومان نیز به ۳ مددجو در آرین شهر اهداء شده است.

رحیمی با اشاره به این که پارسال از اعتبار بهزیستی کشور ۷۵ میلیون تومان پول نقد به حساب مددجویان واریز شده است تصریح کرد: این ۷۵ میلیون تومان به حساب ۷۵ نفر واریز شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: پارسال ۱۳۵ میلیون تومان پول نقد از اعتبار بهزیستی کشور برای تهیه اقلام جهیزیه به حساب ۶۷ مددجو واریز شده است.

او ادامه داد: با هدف تحقق ازدواج آسان، ۱۱۰ میلیون تومان پول نقد با کمک مددجویان و بسیج سازندگی استان برای تهیه اقلام جهیزیه ۱۵ مددجو هزینه شده است.

رحیمی بیان کرد: اقلام جیزیه‌ها شامل تلویزیون، بخاری، یخچال، پتو و سرویس ظرف بوده است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.