فرماندار ویژه خرمشهر:

مردم نگران وضعیت آب و برق نباشند

حیدری گفت: مردم نگران وضعیت آب و برق خرمشهر نباشند، شرایط تحت کنترل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر گفت: در خرمشهر از ماه‌ها قبل برای مدیریت آب و برق برنامه ریزی شده است.

او افزود: در خصوص مشکلات آب و برق به مردم شهرستان خرمشهر اطمینان می‌دهیم که این شهرستان نسبت به دیگر شهر‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

فرماندار ویژه خرمشهر یادآور شد:برای روستا‌های مسیر شلمچه در روز‌های اخیر خط لوله‌ای جدید که از مرکز شهر هم عبور می‌کند راه اندازی شد و در روز‌های آینده این لوله آب وارد مدار خواهد شد.

او از مزیت این خط لوله برای روستا‌های مسیر شلمچه گفت و خاطرنشان کرد: این لوله باعث تقویت آب شرب و افزایش کیفیت آن خواهد شد.

جلوگیری از سرایت آب شور دریا به کارون در احداث سد خاکی مارد دیگر فعالیت‌هایی بود که فرماندار به آن اشاره کرد و یادآور شد: این سد خاکی امسال زودتر از هر سال بر روی کارون احداث شد که باعث نگه داشتن کیفیت آب کشاورزی برای روستا‌های کارون و جلوگیری از سرایت آب شور به بهمنشیر نیز شده است که کیفیت آب آبادان را هم با آبی پایدار حفظ خواهد کرد.

حیدری در خصوص وضعیت برق هم گفت: در شهرستان خرمشهر از یک ماه پیش اداره برق در آماده باش کامل قرار گرفته است و اگر نقطه‌ای با خاموشی در این روز‌ها مواجه شود به دلیل سرقت سیم یا خرابی شبکه برق است و مردم از نظر تامین برق شهرستان خیالشان راحت باشد.

او تاکید کرد: شرایط تابستان در سراسر کشور به دلیل خشکسالی و گرمای زودرس شرایط سختی است، اما خادمین مردم از ماه‌ها قبل خود را برای مقابله و بهبود وضعیت آماده کرده بودند و از نظر تامین آب و برق مردم خیالشان راحت باشد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: قطعی آب ، قطعی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
وای دوباره بدبخت شدیم