خط تولید بردهای الکترونیک شرکت دانش بنیان اندیشه الکترونیک پردیس پارسیان با حضور معا‌ون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خط تولید بردهای الکترونیک شرکت دانش بنیان اندیشه الکترونیک پردیس پارسیان و فاز۲ پردیس در نمایشگاه محصولات فناورانه در محل پردیس شرکت های دانش بنیان مرکز شهید فهمیده با حضورمعا‌ون علمی و فناوری رئیس جمهور و استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.

این شرکت‌ها در شیراز تعدادی از قطعات الکترونیک خودرو را طراحی و نمونه سازی کرده اند که با تایید معاونت علمی به سطح دانش بنیان رسیده است.

با حمایت ۲۰ میلیارد ریالی صندوق نوآوری و شکوفایی و سهم آورده شرکت، خط تولید مونتاژ این برد‌ها با قابلیت ۲۰ هزار قطعه در ساعت راه اندازی شده است که علاوه بر اشتغال ۱۰ نفری، تعدادی از قطعات خودروسازان در استان فارس تولید خواهد شد. هم اکنون تولید ۳۰ هزار قطعه با انعقاد قرارداد با خودرو ساز عملیاتی شده است.

۱۷ محصول جدید دانش بنیان که توسط ۱۶ شرکت دانش بنیان مستقر در پردیس طی ۱۸ ماه گذشته طراحی و ساخته شده است.

در این رونمایی محصولات متنوع در زمینه مواد و آلیاژها، تجهیزات پزشکی، قطعات الکترونیک، نرم افزار و شبیه سازها، قطعات خودرویی، قطعات پتروشیمی و پالایشگاهی، قطعات الکترونیکی با حمایت و یا مشارکت صنایع مرتبط و کسب فناوری لازم توسط شرکت‌های دانش بنیان به محصول رسیده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار