جشن بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویان سراسر کشور و با حضور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در کوهشار مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در حاشیه مراسم افتتاح کوهشار مشهد که با حضور معاونان شهرداری مشهد و مسئولین ستاد ازدواج دانشجویی کشور نهاد رهبری برگزار شد، ۲۵۰ زوج جوان دانشجو که در قالب طرح ازدواج دانشجویی از سراسر کشور به مشهد آمده بودند، از اولین بازدیدکنندگان و مهمانان ویژه افتتاح این پروژه بودند تا این مراسم در فضایی متفاوت و با حال‌وهوای ازدواج برگزار شود.

در این مراسم که با همکاری ستاد ازدواج دانشجویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و شهرداری مشهد برگزار شد؛ زوجین دانشجو همراه با کاروان تاکسی عروس از مراکز اقامتی به محل کوهشار دعوت شدند و با حضور آن‌ها این مجموعه تفریحی زیبا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در پایان این رویداد، از سوی آستان قدس رضوی سوغات متبرک حرم امام رضا (ع) به زوجین اهدا شد و شهرداری مشهد نیز به رسم یادبود هدایایی تقدیم این زوج‌های جوان کرد.

در بیست و چهارمین دوره از ازدواج دانشجویی که در قالب طرح ملی «همسفر تا بهشت» برگزار شد، تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ارزان قیمت امضا شد که بر اساس آن به کلیه زوجین دانشجوی این دوره تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه اعطا خواهد شد.

ازدواج دانشجویی در کوهشار مشهد

 

ازدواج دانشجویی در کوهشار مشهد

 

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.