مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برپایی نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، گفت: ۹ غرفه از این نمایشگاه به منظور عرضه بیش از ۶۰۰ تخته فرش و صنایع دستی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برپایی نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه از ۲۲ تا ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰، گفت: ۹ غرفه از این نمایشگاه با مساحت ۲۰۴ متر مربع به بافندگان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

رخصی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۶۰۰ تخته فرش و صنایع دستی متعلق به بافندگان و مددجویان تحت حمایت این نهاد به نمایش درآمده است.

محسن رخصی با یادآوری اینکه کمیته امداد استان کرمانشاه در سه سال گذشته ۱۶۰۰ طرح قالیبافی برای مددجویان تحت حمایت به اجرا درآورده که این طرح‌ها هم اکنون فعال می‌باشند، عنوان کرد: مجریان طرح‌های قالیبافی و گلیم بافی تحت حمایت این نهاد سالانه حدود شش هزار و ۴۰۰ مترمربع فرش دستباف و بیش از دو هزار متر مربع گلیم تولید می‌کنند.

شایسته ذکر است، نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.