رضائیان زاده:

مجله JHSSS شیراز در بزرگترین پایگاه استنادی جهان نمایه شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نشریه علمی پژوهشی JHSSS و متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پایگاه Scopus، بزرگترین پایگاه استنادی جهان، نمایه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر رضائیان زاده معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با بیان اینکه نشریه علمی پژوهشی Journal of Health Sciences and Surveillance System، با نام اختصاری JHSSS و متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در پایگاه Scopus، بزرگترین پایگاه استنادی جهان، نمایه (Index) شد، اظهار کرد: JHSSS دوازدهمین مجله از مجموعه مجلات علمی پژوهشی این دانشگاه است که در پایگاه Scopus نمایه می‌شود.

او همچنین با معرفی بیشتر این نشریه علمی پژوهشی تصریح کرد: این مجله که همه زمینه‌های علوم بهداشتی و نظام مراقبت را پوشش می‌دهد، به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و دسترسی رایگان به مقالات آن در وبگاه مجله به نشانی https://jhsss.sums.ac.ir/ فراهم است.

دکتر رضائیان زاده با اشاره به رویکرد گروه نشریات و کتب مدیریت اطلاع رسانی و منابع علمی این معاونت برای بهبود کیفیت و ارتقای نمایه شدن مجلات علمی پژوهشی دانشگاه افزود: موفقیت اخیر نمایه شدن مجله JHSSS در SCOPUS با پیگیری پیوسته، ارزیابی ‏های فنی و ارسال درخواست به پایگاه یاد شده از سوی دفتر گروه نشریات و کتب و با همکاری دست اندرکاران مجله به دست آمد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همچنین بیان کرد: نمایه شدن مجلات دانشگاه در پایگاه‌های استنادی معتبر جهانی، افزایش اعتبار علمی دانشگاه در سطح بین‏المللی را به همراه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار