معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان ازقرار گرفتن مجله بین المللی آنالیز غیر خطی و کاربردهای آن درلیست مجلات معتبر MathSciNet و نمایه شدن آن در پایگاه Mathematical Reviews خبر داد .

 



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ازسمنان ، دکتر سیف ا... سعدالدین با اعلام این خبر گفت : پایگاه فوق وابسته به انجمن ریاضی آمریکا بوده و از مهمترین پایگاهها برای مجلات ریاضی محسوب می شود .
دکتر سعدالدین با اشاره به اینکه مجله بين المللي آناليز غيرخطي و كاربردهاي آن از سال 2010 ميلادي با سردبیری دکتر مجید اسحقی گرجی از اساتید جوان دانشگاه سمنان فعاليت خود را آغاز کرده است افزود : در هر سال دو شماره از این مجله به صورت الكترونيكي و به زبان انگلیسی چاپ مي شود.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه اين مجله از كشورهاي مختلف مقالات تخصصي دريافت می کند اظهار داشت : تاكنون دانشمندان و محققان برجسته آناليز غيرخطي بيش از 18 كشور مطرح دنيا در اين مجله آخرين دستاوردهاي تحقيقاتي خود را به چاپ رسانده اند.
دکتر سعدالدین گفت : هيأت تحريريه اين مجله از بيست كشور مختلف دنيا با اين مجله الكترونيكي همكاري و مقالات چاپ شده در اين مجله در پايگاه هاي معتبر بين المللي از جمله ISI و Scopus جزو پر استنادترین مقالات هستند/س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.