ماریو کمپس ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین به انتقاد از لیونل مسی پرداخت و او را در مقایسه با مارادونا بازیکنی ضعیف توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماریو کمپس ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین که در سال‌های فعالیت خود با مارادونا اسطوره فوتبال جهان در تیم ملی کشورش هم بازی بود در مصاحبه ای  به انتقاد از لیونل مسی کاپیتان کنونی تیم ملی آرژانتین پرداخت و اظهار کرد: بدی شرایط مسی این است که از او توقع دارند که جای مارادونا را بگیرد و افتخارات او با تیم ملی آرژانتین را تکرار کند. مارادونا در تاریخ فوتبال جهان و آرژانتین کاری کرد که تحت تاثیر قرار دادن و جایگزینی آن کار بسیار دشواری است.

او ادامه داد: مسی هرگز موفق نمی‌شود چرا که مهمترین افتخار یعنی عنوان قهرمانی جام جهانی فوتبال را تاکنون به دست نیاورده، عنوانی که آرژانتین با مارادونا آن را کسب کرده است. به معنای دیگر می‌توان گفت مسی هر چه قدر هم برنده عناوین فردی شود و جایزه‌های مختلف را کسب کند، اما نمی‌تواند آنچه دیگو انجام داد را تکرار کند.

کمپس به انتقاد از بازی مسی در فینال کوپا آمریکا پرداخت و گفت: مسی در بازی فینال کوپا آمریکا مقابل تیم ملی برزیل هیچ کاری نکرد و در بازی ناپدید بود. مسی در این بازی همه چیز را مدیون هم بازی‌های خود خصوصا دی ماریا است. آرژانتین این قهرمانی را نه به مسی بلکه به دی ماریا مدیون است.

او افزود: کریستیانو رونالدو در فینال یورو ۲۰۱۶ زمانی که به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت از روی نیمکت، تیم خود را هدایت کرد و در آخر نیز با پرتغال قهرمان اروپا شد، اما مسی در فینال عملکرد خوبی نداشت و در آن مسابقه کاملا بی تاثیر بود.

کمپس در انتها گفت: بعضی‌ها می‌خواهند بگویند که مسی یک رهبر تمام عیار است، اما این گونه نیست و مسی نمی‌تواند در بازی‌های مهم تیم خود را رهبری کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار