مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سه امتیاز این بازی حساس را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنیم که همراه این تیم فشار و استرس زیادی را تحمل می‌کنند.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از بازی سخت برابر نفت مسجدسلیمان و کسب پیروزی سه بر دو گفت: می‌دانم هواداران ذوب‌آهن چه فشار و استرسی را تحمل می‌کنند، این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

او افزود: ما فشار بسیار سنگینی را از لحاظ روحی و روانی تحمل می‌کنیم، حضور در رده‌های پایین جدول خصوصا در هفته‌های پایانی خیلی‌سخت است و کنترل شرایط از دست مربیان خارج می‌شود، همه‌چیز به بازیکنانی بستگی دارد که فشار مضاعفی روی دوششان است.

استکی درخصوص این بازی سخت و پیروزی برابر میزبان خاطرنشان کرد: بازی سنگینی بود، در لحظات آخر تحت فشار بودیم، اما خداروشکر سه امتیاز بازی را کسب کردیم و حاشیه امنیت کمی برایمان ایجاد شد، امیدوارم در سه بازی باقی‌مانده نمایش خوبی مقابل حریفان ارائه دهیم.

حسن استکی مربی ذوب‌آهن در حاشیه این نشست قصد داشت درخصوص شرایط نه چندان جالب شهر مسجدسلیمان صحبت و گلایه کند که خبرنگار مسجدسلیمانی مانع از این شد که استکی به صحبت‌هایش ادامه دهد، اقدامی ناشایست که باعث ناراحتی مربی با اخلاق تیم ذوب‌آهن اصفهان شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۲۶ ۲۳ تير ۱۴۰۰
سوزش بعضی استان ها از اصفهان امر طبیعیه
ولی باید حالا حالاها بسوزن
آخرین اخبار