محمدزاده گفت: از نظر روحی و جسمی آماده این دیدار هستیم، با پیروزی در مسجدسلیمان، آرامش به ذوب‌آهن برمی‌گردد.

وحید محمدزاده مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص دیدار سرنوشت‌ساز و حساس ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی برابر نفت مسجدسلیمان خیلی برای ما مهم است و می تواند ذوب آهن را از سقوط نجات دهد، در طرف مقابل اگر با شکست همراه شود شرایط  دشوارخواهد شد، باید با برد در این دیدار آرامش را به تیم‌ برگردانیم.

او افزود: برای این بازی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ و از نظر جسمی و روحی آماده این بازی حساس و سخت هستیم، امیدوارم تمامی بازیکنان تمرکز کافی را داشته باشند تا  با کسب امتیاز کامل از این مسابقه به اصفهان برگردیم.

مدافع ذوب آهن در پاسخ به ای سوال که آیا ذوب‌آهن می‌تواند سه امتیاز این بازی را کسب کند یا خیر، خاطرنشان کرد: پیش از هیچ دیداری نمی‌توان پیش بینی کرد کدام تیم سه امتیاز را کسب می‌کند، ولی مطمئنا هر تیمی تلاش و تمرکز بالایی داشته باشد برنده مسابقه می‌شود.

محمدزاده افزود: امیدوارم مانند هفته‌های گذشته اتفاق خاص داوری در دیدار رخ ندهد، آمارها نشان می‌دهد که چه ضرباتی از طرف داوران به تیم ذوب‌آهن  وارد شده، اما سعی می‌کنیم در خصوص داوری صحبت نکنیم حالا دیگر این اتفاقات رخ داده و نباید ذهن تیم در اتفاقات گذشته درگیر بماند، تمرکز ما روی بازی‌ با نفت مسجدسلیمان است تا ۳ امتیاز را کسب کنیم.

مدافع گلزن تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره آمادگی بالای خود در محوطه حریفان و عملکرد خوبش در باز کردن دروازه حریف، گفت: وظیفه اصلی من دفاع کردن از دروازه تیم و گل نخوردن است، اما همیشه تلاش می‌کنم تا باری را از روی تیم بردارم و تلاشم این است در ضربات ایستگاهی و ارسال‌ها در دقایق پایانی مثمر ثمر باشم و نتیجه بازی را تغییر دهم، به لطف خدا هفته گذشته یک گل تاثیرگذار زدم و اجازه ندادیم رقیب  فاصله امتیازات را با تیم ما بیشتر کند.

او اظهار داشت: به هیچ تیمی جز خودمان فکر نمی‌کنیم، به نتایج سایر تیم‌ها اهمیتی نمی‌دهیم و در این چند هفته پایانی فقط تمرکز تیم ما روی بازیکنان است تا عملکرد خوبی داشته باشیم و با کسب بهترین نتایج تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

محمدزاده در ادامه با اشاره به اشتباهات مکرر داوری علیه ذوب‌آهن در این فصل یادآور شد: در هفته‌های گذشته عملکرد ما از نظر فنی قابل قبول بوده، اما متاسفانه به دلایلی که بخشی از آن به‌  اشتباهات داوری باز می گردد با نتیجه همراه نشده است.

مدافع ذوب آهن درخصوص ورود VAR به لیگ برتر گفت: امیدوارم از فصل آینده VAR وارد ایران شود تا دیگر حقی از تیم‌ها ضایع نشود، همانطور که بازیکنان و مربیان اشتباه می‌کنند داوران هم از اشتباهات مستثنی نیستند ، ولی باید به مسائل داوری توجه شود سازمان لیگ و فدراسیون از داوران حمایت کنند تا آن‌ها مانند داوران اروپایی قضاوت‌های خیلی‌بهتر و با کمک VAR قضاوت‌های کم اشتباهی داشته باشند.

محمدزاده در پایان گفت: کمک‌داور ویدیویی تا حد زیادی می‌تواند به لیگ و قضاوت دیدار‌ها کمک کند، اگر این فصل VAR بود خیلی از نتایج تغییر پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.