یک واحد مسکن مددجویی همزمان با آغاز هفته بهزیستی در شهر گوگ تپه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در آیین نمادین افتتاح واحد مسکونی در شهر گوگ تپه اظهار کرد: این تعداد واحد همزمان با واگذاری ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش با ۱۵ هزار میلیارد ریال هزینه در سطح کشور به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه در احداث این واحد‌ها خیران نیز با اهدای زمین و مصالح مشارکت داشتند، افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکن مددجویی در مجموع ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات بنیاد مسکن هزینه شده است.

فریور اضافه کرد: در آذربایجان غربی نیز این ۵۳ واحد مسکونی در شهرستان‌های مهاباد، ارومیه، اشنویه، بوکان، پلدشت، تکاب، چایپاره، چالدران، سردشت، شاهین دژ، شوط، میاندوآب و نقده امروز به طور همزمان به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول اذعان کرد: در ساخت این واحد‌ها که ۲۰ باب از آن در مناطق روستایی و بقیه در شهر‌های آذربایجان غربی قرار دارد بنیاد مستضعفان، سپاه شهدای آذربایجان غربی و بنیاد مسکن نیز مشارکت داشتند.

فریور بحث اشتغال و مسکن را یکی از مهمترین اصول توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد عنوان کرد و افزود: ایجاد و احداث مسکن برای جامعه هدف یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که امروزه توسط بهزیستی با کمک دستگاه‌های مختلف و همه ظرفیت‌های موجود در حال انجام است.

صبح امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی آیین نمادین افتتاح طرح مسکن مدد جویی با حضور فرماندار مهاباد و شماری از مسئولان مهاباد در شهر گوگ تپه از توابع این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.