هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی، روز جمعه (۲۵ تیر) همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و رئیس هیات اجرایی انتخابات با اشاره به برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در شش حوزه در استان، گفت : انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در حوزه کرمانشاه، حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو، حوزه سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، حوزه سنقر و کنگاور، حوزه صحنه، هرسین و بیستون و حوزه روانسر، پاوه، نودشه و نوسود برگزار می‌شود.

او گفت : در این دوره به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیداها، انتخابات نظام پزشکی در حوزه انتخابیه جوانرود و ثلاث باباجانی برگزار نمی‌شود.

روشنی افزود: پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان، لیسانسه‌های پروانه دار شامل رشته‌های بینایی سنجی، فیزیوتراپی و تغذیه، گروه‌های آزمایشگاهی و مامایی شش گروهی هستند که می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

او از کاندیدا شدن ۱۵۱ نفر در سطح استان برای رقابت در این دوره انتخابات خبر داد و افزود: در حوزه کرمانشاه ۵۳ نفر، در حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو ۲۳ نفر، در حوزه سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب ۱۸ نفر، در حوزه روانسر، پاوه، نوسود و نودشه ۱۸ نفر، در حوزه سنقر و کلیایی و کنگاور ۲۲ نفر، در حوزه صحنه، هرسین و بیستون نیز ۱۸ تعداد کاندیدا شده اند.

این مسئول ادامه داد: با برگزاری این انتخابات در نهایت در حوزه انتخابیه کرمانشاه ۱۷ نفر و در هر یک از حوزه‌های دیگر نیز یازده نفر به عنوان اعضای هیات مدیره نظام پزشکی استان انتخاب می‌شوند.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در مجموع ۳۵۰۰ نفر اعضای نظام پزشکی استان می‌توانند در رای گیری شرکت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.