اولین جلسه شورای اداری شهرستان کهک با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، امام جمعه کهک و سرپرست فرمانداری کهک در تالار امام علی(ع) فرمانداری کهک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اولین جلسه شورای اداری شهرستان کهک باحضور سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی استاندار، امام جمعه کهک و سرپرست فرمانداری کهک و مدیران ادارات شهرستان کهک در تالار امام علی فرمانداری کهک برگزار شد.

در این جلسه در مورد آینده کهک با توجه به ارتقا آن به شهرستان و برنامه‌های ادارات برای ارتقا کارشان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی استاندار در این جلسه با تبریک هفته ازدواج گفت:اداراتی که از قبل در بخش کهک بودند و اداراتی که به واسطه ارتقا بخش کهک به شهرستان در این منطقه نمایندگی دایر کردند باید این جمله را سرلوحه کارشان قرار دهند که خدمت به مردم اصل کار دولت و ادارات مختلف است و اشخاصی که در ادارات در راستای خدمت نیاتشان را خالص کنند مورد توجه خدا و خلق او خواهند بود.

در این راه یعنی خدمت خالصانه به مردم مدیران باید چند نکته را در نظر بگیرند _اولین نکته سعه صدر و تحمل بالا در برخورد با ارباب رجوع، نکته بعد در نظر داشتن خون شهدا است و اینکه نظام با خون شهدا برپاست، بعد اینکه بدانیم نباید فکر ما این باشد که، چون من مدیر هستم از بقیه بالاترم و بسیاری نکات دیگر که باید رعایت کنیم تا مردم از ما رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار