دستگیری ۱۸۵ مجرم و سارق در گچساران

۱۸۵ نفر از مجرمان، سارقان، اراذل و اوباش در شهرستان گچساران دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران از اجرای دومین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محمد موسوی افزود: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و باهماهنگی مراجع قضایی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف اجرا شد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: با اجرای این طرح ۱۸۵ نفر به دلیل ارتکاب به جرائم مختلف به خصوص سرقت دستگیر و ۴۷۰ مورد حکم جلب نیز صادر شد.

او گفت: در این طرح ۳۲۳ دستگاه انواع خودرو و ۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه در این طرح ماموران همچنین ۲۵ قاچاقچی، ۸۶ معتاد و ۴ نفر از اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کردند، افزود:  همچنین با اجرای این طرح ۵۸ قبضه اسلحه کشف ضبط و ۲۹ واحد صنفی متخلف بهداشتی پلمپ و به بیش از ۱۸۷ واحد صنفی نیز تذکر کتبی داده شد.

سرهنگ موسوی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی قدردانی کرد و گفت: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی، از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن مجرمان و متخلفان نظم و امنیت شناسایی و دستگیر شوند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.