معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در رأس ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی

سرهنگ یاسمی با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و توجه به ارزش‌های اخلاقی و اسلامی در جامعه گفت: نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در راس ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی قرار دارد.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب سرآغاز تامین امنیت در جامعه است، گفت: این فریضه ی حیاتی در ایجاد و برقراری امنیت نقش بسزایی دارد و اگر این مهم در جامعه نهادینه شود، جامعه‌ای با امنیت اخلاقی بسیار مطلوب خواهیم داشت.

او افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف شرعی و سازمانی است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام، ادامه داد: دشمن درصدد است از طریق تسلط بر افکار عمومی و با استفاده از ابزارهایی، چون فضای مجازی، اینترنت و ...، فرهنگ غرب را در جامعه پیاده و ناهنجاری‌های اجتماعی را در بین مردم ترویج کند.

او عفاف و حجاب را لازمه یکدیگر دانست و بیان کرد: نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب مهمترین ماموریت حوزه فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی است و همه سازمان‌ها و نهاد‌های متولی فرهنگ بایستی در این رسالت خطیر و در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن با پلیس همکاری کنند.

او با ابراز خرسندی از فعالیت سازمان‌ها و نهاد‌ها در حوزه عفاف و حجاب، اظهار کرد: همسو سازی برنامه‌ها و اجرای طرح‌های آموزشی مشترک در جامعه مثمر ثمر واقع شده و همکاری در امر مهم و حیاتی عفاف و حجاب می تواند در سطح جامعه تاثیر جدی بر سلامت اجتماعی داشته باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.