رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رسیدگی به تخلفات ۱۱ شرکت حمل و نقل مسافر (برون شهری) در استان خراسان جنوبی خبر داد.

رضایی رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل برون شهری، به تخلفات ۱۱ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافر رسیدگی ، تصمیمات لازم اتخاذ و احکام مربوطه صادر شده است.

او افزود: با توجه به میزان صلاحیت‌های تفویضی به استان، در مجموع برای شرکت‌های دارای تخلفات نوبت اول تذکر کتبی، نوبت دوم جریمه نقدی صادر و احکام مربوطه ابلاغ شد.

رضایی در خصوص تخلفات انجام شده در بخش حمل ونقل مسافر نیز عنوان کرد: عدم رعایت مقررات تهیه، تنظیم و استفاده از صورت وضعیت، حمل بار تجاری، عدم رعایت تکالیف مقرر در زمان تاسیس و بهره برداری، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله تخلفات انجام شده از سوی شرکت‌های حمل ونقل بوده است.

رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل ونقل جاده‌ای و رضایت آنها، بیان کرد: اداره کل نظارت مستمر بر فعالیت‌های بخش حمل ونقل جاده‌ای برون شهری را دارد که سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ راه ارتباطی با مخاطبان این بخش ایجاد کرده است تا بتواند نظرها، پیشنهاد‌ها و شکایت‌های افراد را دریافت و به آن‌ها رسیدگی نماید.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.