از چشم انتظاری رانندگان تا شانه خالی کردن مسئولین/ ایمن سازی محور سربیشه-نهبندان معطل تصمیم پیمانکار

تقاطع روستای بهاباد در ۲۰ کیلومتری محور سربیشه - نهبندان که قرار بود ایمن سازی آن پارسال به اتمام برسد انگار حالا حالا‌ها قصد کامل شدن ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ۲۰ کیلومتری محور سربیشه-نهبندان؛ تقاطعی خطرناک که چندین سال است رانندگان چشم انتظار ایمن سازی آن هستند.

یکی از اهالی این منطقه می‌گوید: در قسمت‌هایی از این پروژه کناره‌های جاده ۵۰ تا ۷۰ سانتی متر تراشیده شده که در صورت خارج شدن لاستیک خودرو‌ها از جاده معلوم نیست چه سرانجامی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

او ادامه می‌دهد: دو سال است که دوراهی روستای بهاباد را به این وضع انداخته اند که اگر به روال قبل بود مشکلات آن کمتر بود.

یکی از رانندگان این جاده می‌گوید: رانندگان زمانی که به این سه راهی می‌رسند از نظر قوانین راهنمایی و رانندگی بلاتکلیف می‌مانند.

مسئولین استانی در آذر ماه سال ۹۹ قول اتمام این پروژه را تا انتهای سال داده بودند؛ اما همچنان پیشرفت این پروژه لاک‌پشتی است.


بیشتر بخوانید


با پیگیری موضوع از مسئولین، آن‌ها توپ را به زمین پیمانکار پروژه انداختند.

فسخ پیمان در صورت بدقولی پیمانکار

فدوی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در صورتی که پیمانکار به تعهدات خود عمل کند طی سه ماه آینده پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: اگر پیمانکار پروژه به تعهدات خود عمل نکند مجبور به فسخ پیمان خواهیم شد که این امر سبب زمانبر شدن کار برای یافتن پیمانکار جدید می‌شود.

در حال حاضر این پروژه تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید است تا به اتمام رسیدن آن شاهد هیچ گونه حادثه دلخراش در این تقاطع حادثه خیز نباشیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.