در راستای تکریم پیشکسوتان و مربیان ورزش صبحگاهی، با حضور محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، نوروزی و ریاضی از اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده مرحوم ابوالحسن معدلی و جمعی از ورزشکاران بوستان ملت سردیس «ابوالحسن معدلی» رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالحسن معدلی، بنیانگذار ورزش همگانی و صبحگاهی از سال ۱۳۵۷ همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، ورزش صبحگاهی را به صورت سازمان یافته در بوستان ملت مشهد (به عنوان اولین پایگاه ورزش همگانی در کشور) به صورت رسمی راه اندازی کرد.

بنا بر این گزارش، در راستای تکریم پیشکسوتان و مربیان ورزش صبحگاهی، با حضور محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، نوروزی و ریاضی از اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده مرحوم و جمعی از ورزشکاران بوستان ملت سردیس «ابوالحسن معدلی» رونمایی شد.

آن مرحوم به عنوان مربی و داور بین‌المللی پیاده‌روی، سرداور مسابقات پیاده روی آسیایی ۲۰۰۴ و داور مسابقات قهرمانی کشور در رشته دو و میدانی به مدت ۳۵ سال به عنوان مربی صبحگاهی در بوستان ملت فعالیت می‌کرد.

سردیس استاد ابوالحسن معدلی به سفارش اداره هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد توسط هنرمند امیر مهدی وثوق ساخته و در ورودی درب سنگی ضلع شمالی بوستان ملت جانمایی شده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.