به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از لونی، دکوراسیون خانه شخصیت ها در فیلم، لحن کل فیلم را تعیین میکند. نگاهی عمیق به خانه یک شخصیت میتواند به ما نشان دهد که آنها واقعاً چه کسی هستند. دقیقاً مانند خانههای ما!
در اینجا چندین مورد از بهترین و بدترین دکوراسیون خانههای فیلم های خارجی آورده شده است:
بدترین: نقطه کور (The Blind Side)
استفاده از منگولهها و قابهای تزئینی طلایی در این فیلم، به وضوح نشان میدهد که لی آن تووهی به فلسفه چیدمان «کمتر، بیشتر است» پایبند نیست.
بهترین: زیر آفتاب توسکانی (Under the Tuscan Sun)
چه کسی نمیخواست پس از دیدن این فیلم به ویلای ایتالیا برود؟
بهترین: تعطیلات (The Holiday)
کلبه رزهیل (Rosehill Cottage)، سبک خانه مادربزرگهای انگلیسی را دوباره بازگرداند. هرچه مبلمان گلدار و کلبههای چوبی شیاردار در خانه بیشتر باشد، بهتر و زیباتر است.
بدترین: ماتیلدا (Matilda)
فرش سبز و مبل بنفش به اندازه آقا و خانم Wormhole (شخصیتهای فیلم)، عجیب و غریب هستند.
بهترین: کارآموز (The Intern)
درست زمانی که ما از قفسه باز در آشپزخانه تجربه و حس خوبی داشتیم اما راضی به تکرار آن نبودیم، این فیلم ثابت کرد که ما اشتباه می کنیم.
بدترین: بی خواب در سیاتل (Sleepless In Seattle)
این مکان خانه قایقی است، اما دکوراسیون اتاق نشیمن برای مردی که به عنوان یک معمار زندگی میکند، بیش از حد مطلوب است.
بهترین: صبحانه در تیفانی (Breakfast At Tiffany’s)
در این فیلم شخصیت هالی گولایتلی، با هنرپیشگی آدری هپبورن، با مبلمان کم خود، سبک مینیمالیستی التقاطی را نشان داد.
بیشتر بخوانید:
خانه بلا کاملاً قدیمی به نظر میرسد.
بهترین: این پیچیده است (It’s Complicated)
ما هم اگر کاملترین آشپزخانه جزیرهای مرمر در جهان را داشته باشیم، حتما یک شیرینی پز حرفهای میشویم. این آشپزخانه از سنگ مرمر و چوب مظهر ظرافت است.
بدترین: شانزده شمع (Sixteen Candles)
فارغ از هر دوره زمانی، یک مبل با طرح شطرنجی برای خانه هرگز ایده خوبی نیست.
منبع: lonny
بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/