فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:

مشکلات این روز‌های مردم ناشی از بی‌تعهدی و ترک فعل مسئولان است

سردار فدا گفت: مشکلاتی که این روز‌ها اتفاق می‌افتد به دلیل بی‌تعهدی، ترک فعل و انجام ندادن تکالیفی است که دستگاه‌های مختلف در سال‌های گذشته انجام نداده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تجمع دامداران و کشاورزان در مقابل استانداری اصفهان با انتقاد از برخی ترک فعل‌ها و بی‌تدبیری‌ها گفت: خواسته و مطالبات کشاورزان و دامداران به حق است، اما پیگیری خواسته‌های به‌حق با بی‌قانونی و بی توجهی به رعایت ضوابط قانونی نباید همراه باشد.

وی با بیان اینکه نباید تصور کرد با آمدن حجت الاسلام رئیسی به دولت، همه مشکلات بلافاصله مرتفع خواهد شد، افزود: حجت‌الاسلام رئیسی مانند روسای دولت‌های گذشته نمی‌گوید که دولت قبل یک زمین سوخته به ما تحویل داده است، یعنی صحبت‌ها و اعمال قبلی‌ها را تکرار نمی‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اتفاقاتی که برای قطعی برق و... در این روز‌ها اتفاق می‌افتد به دلیل بی‌تعهدی، ترک فعل و انجام ندادن تکالیفی است که دستگاه‌های مختلف در سال‌های گذشته انجام نداده اند.

سردار فدا با اشاره به اینکه نباید در این شرایط سطح مطالبات را بالا ببریم عنوان کرد: ویژگی‌های این دولت همراه بودن با مردم و ضدفساد بودن است که باید همراه با آن حرکت کنیم و اگر مانعی بر سر شعار‌های آن ببینیم، مطالبه‌گری کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه شرایطی سخت‌تر از این را هم تحمل کرده‌ایم، افزود: در دوره‌ای ناچار بودیم شرایط سخت را تحمل کنیم، ولی امروز ناچار نیستیم، آن موقع فشار جنگ و مشکلات دیگر را داشتیم که امروز درگیر هیچکدام نیستیم و بی‌کفایتی و سوءمدیریت این مشکلات را پدید آورده است؛ باید برای حل این مشکلات مطالبه گری کرد و مشکلات را رصد کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: این کشور ظرفیت‌ها، امکانات و مردم خوبی دارد که می‌توانند دست در دست هم دهند و از مشکلات و موانع عبور کنند و به قدرت اول منطقه برسند و در همه زمینه‌ها سرآمد شوند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار