صبح امروز وزیر بهداشت سر زده از چند مرکز واکسیناسیون کرونای تجمیعی و خودرویی در تهران بازدید کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز وزیر بهداشت سر زده سری به چند مرکز واکسیناسیون کرونای تجمیعی در تهران رفت و از روند واکسیناسیون کرونا در این مراکز بازدید کرد.

نمکی در ابتدا سری به مرکز واکسیناسیون تجمیعی ایران مال در غرب تهران زد و پس از بررسی و بازدید از این مرکز راهی مرکز واکسیناسیون خودرویی بوستان ولایت و سایر مراکز مانند مرکز واکسیناسیون خودرویی باغ پرندگان و چند مرکز دیگر شد.

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: به همراه دکتر زالی و همکاران عزیزمان در دانشگاه های علوم پزشکی از مراکز واکسیناسیون تجمیعی و خودرویی تهران بازدید کردیم و خوشبختانه روند واکسیناسیون به سرعت ادامه دارد و قرار شد تعداد شیفت‌ها و ایستگاه‌های تزریق واکسن را افزایش دهیم.

نمکی با اشاره به رضایت مردم از سرعت تزریق واکسن در مراکز واکسیناسیون گفت: مقرر شد شیفت های تزریق واکسن و مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند و خوشبختانه اکثر مردم از روند و سرعت واکسیناسیون و سرعت عمل تیم‌ها راضی بودند و همکاران واکسیناتور ما در این هوای گرم با وجود گرم هوا با روی خوش به مردم خدمت رسانی می کنند.

وزیر بهداشت بیان کرد: امیدواریم در روزهای آتی بتوانیم سرعت واکسیناسیون، تعداد خطوط تزریق واکسن و مراکز واکسیناسیون را در سراسر کشور به ویژه تهران بیشتر کنیم.

گفتنی است؛ واکسیناسیون سالمندان در ایران در حال انجام است و از دیروز واکسیناسیون متولدین 1340 و قبل آن (افراد بالای 60 سال) شروع شده است و افرادی که ثبت نام کنند، پیامک واکسیناسیون کرونا دریافت می‌کنند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت واکسیناسیون کرونا مطابق نوبت دهی انجام می‌شود و تزریق بدون نوبت انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.