آنر برخی از خصوصیات گوشی جدید خود سری Magic۳ را برای ۱۲ آگوست لو داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی سی ام آرنا، اخیرا شایعه‌ای که ادعا می‌شد Honor در ۱۲ آگوست یک رویداد جهانی را راه اندازی می‌کند، را منتشر کرد که امروز شرکت آنر این شایعه را تأیید کرد.

آنر اعلام کرد: سری جدید Honor Magic۳ از دوربین‌های بسیار با کیفیت و صفحه نمایش ۸ اینچ ساخته شده و تمام سرویس‌های گوگل را داراست. این شرکت هیچ جزئیات دیگری را فاش نکرده است.

قابلیت‌های سری قبلی تلفن همراه آنر

سری قبلی این گوشی جدید، به نام Honor Magic ۲ و در نوامبر سال  ۲۰۱۸ با سیستم عامل اندروید عرضه شد. گفته می‌شود گوشی Honer Magic ۲ اولین تجربه برند آنر در گروه تلفن‌های فوق اسکرین است. در  این گوشی، ناچ استایل حذف شده که این امر باعث  نوآوری برای سلفی گرفتن شده. همچنین، تلفن هوشمند Honer Magic ۲ دارای پردازنده  HiSilicon Kirin ۹۸ است. این گوشی هوشمند اولین ارائه دهنده سرعت دانلود سلولار ۱.۴ گیگابیت و سرعت دانلود ۱.۷ گیگابیت روی شبکه وای فای است.

گفته شده دوربین مجیک2 با سه لنز 16.16 و24 مگاپیکسلی یکی از جدی‌ترین رقیبان دوربین‌های گوشی‌ هوشمند پر قدرت همچون اپل و سامسونگ محسوب می‌شود. علاوه بر این سلفی آن نیز دارای دوربین 3 لنزه   16 و 2 و 2 مگاپیکسلی که به صورت کشویی طراحی شده است.

ویژگی دوربین مجیک 2

گفتنی است، تلفن هوشمند آنر مجیک2 با  باتری بدون تعویض 3500 میلی‌آمپری فعالیت دارد. شارژدهی منبع تغذیه باتری این گوشی هوشمند،  هنگام پخش موسیقی  هفتاد و چهار ساعت، زمان برقراری تماس تلفنی و پیامک 17 ساعت، در حالت وب‌گردی و تماس تصویری حدود 15 ساعت و به طور کلی حدود 116 ساعت می‌توان این مدل گوشی را در حالت آماده باش قرار داده و با آن کار کرد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار