کارشناسان مرکز بهداشت قم اقدام به پلمب چندین واحد متخلف بهداشتی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بنا بر اعلام مرکز بهداشت قم با قرارگرفتن استان قم در شرایط قرمز کرونایی  نظارت‌های بازرسان مرکز بهداشت جهت اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت ها و با هدف پیشگیری از افزایش موارد ابتلا به کرونا تشدید شد.

 بر این اساس در قالب تیم ها‌ی مشترک بازرسی کارشناسان مرکز بهداشت، نمایندگان اصناف، گردشگری و نیروی انتظامی طی شبانه روز گذشته  ۲ باب استخر که بدون توجه به شیوه نامه‌های ابلاغی پیشگیری از کووید۱۹ در حال فعالیت بودند پلمب شدند و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد. 

 همچنین بیش از ۸ تالار و سالن  عقد که در شرایط قرمز کرونایی اقدام به برگزاری مراسم کرده بودند، اخطار تعطیلی دریافت نمودند که در صورتی توجهی به اخطار‌های صادره و ادامه فعالیت پلمب خواهند شد.

همچنین بیش از ۱۲ گیم نت و ۲ آموزشگاه که بر خلاف دستورات ستاد ملی  مقابله با کرونا باز و مشغول فعالیت بودند، پلمب شدند.

مرکز بهداشت قم ضمن تاکید بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

قم مطابق رنگ‌بندی جدید کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیست و سوم تیرماه  وارد منطقه قرمز کرونایی شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار