وقاحت آمریکا در سرقت نفت سوریه؛

انتقال۷۰ تانکر نفت سوریه به پایگاه‌های آمریکا

منابع سوری اعلام کردند طی ۲۴ ساعت گذشته نظامیان اشغالگر آمریکا ۷۰ تانکر از نفت این کشور را به پایگاه‌های خود منتقل کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نظامیان اشغالگر آمریکایی مستقر در استان «الحسکه» واقع در شمال شرق سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته دو کاروان حمل سوخت متشکل از ۷۰ کامیون تانکر‌دار که حامل نفت دزدیده شده از چاه‌های نفت سوریه بودند را از گذرگاه غیرقانونی «الولید» وارد خاک عراق کردند.

این دو کاروان حرکت خود را از پایگاه «خراب الجیر» در حومه استان الحسکه و نزدیک مرز عراق آغاز کرده و با عبور از گذرگاه «الولید» وارد استان «نینوا» در عراق شدند.

منابع محلی در روستای «السویدیه» در منطقه «الیعربیه» به سانا اطلاع دادند روز گذشته نظامیان آمریکایی در مرحله اول ۴۴ کامیون را از پایگاه خراب الجیر خارج کرده و شب گذشته نیز ۲۶ کامیون حامل نفت دیگر را از سوریه به پایگاه‌های خود در عراق رساندند.

پیشتر نیز منابع سوری گزارش دادند نظامیان تروریست و اشغالگر ارتش آمریکا با دزدیدن منابع سوریه سعی دارند پایگاه‌های خود را در اطراف این کشور تقویت کنند، چرا که این نظامیان ۴۵ کامیون از غلات و نفت را از منطقه «رمیلان» در حومه «الحسکه» دزدیدند و به مناطق تحت کنترل خودشان در شمال عراق و هم مرز با سوریه انتقال دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار