پرداخت صدقه با کی یو آر کد هم ممکن شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: پرداخت صدقه با کی یو آر کد، یک روش پرداخت بدون تماس است که با اسکن این کد از طریق تلفن همراه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز بابیان این که روش پرداخت صدقه از طریق کی یو آر کد، یک جایگزین آسان، سریع، کاربردی و بهداشتی برای انتقال وجه است،گفت: بابت هر مشترک صندوق صدقات یک کد تعریف‌شده است و در حال حاضر بارکد ۶۰۰۰ صندوق صدقات در منطقه یک کرج و شهرستان نظرآباد به‌صورت آزمایشی انجام می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های کی یو آر کد ذخیره اطلاعات تماس است، افزود: کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی از دیگر ویژگی‌های مهم این شیوه است.

 لشینی با تأکید بر این که، صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل آسیب دیدگان هزینه می‌شود، گفت: هم‌اکنون حدود ۱۸۰ هزار صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که ۱۵۷ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب شده است.

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.