سلمانی گفت: بیش از ۸۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر ۸۱۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد، ۱۳۶ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه  خدمات دریافت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه آمار بیماران بستری نسبت به روز گذشته ۱۱ نفر افزایش یافته است، افزود: در شبانه روز گذشته، ۲۶۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

سلمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان اشکذر در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: همشهریان برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان از برگزاری دورهمی های خانوادگی و مراسم عروسی و عزا جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۶ تير ۱۴۰۰
اگر آموزش صحیح و مرتب نکات بهداشتی از رادیو وتلویزیون باشد این وضعیت پیش نمی آمد به جای فریب یکدیگر و حیله به فکر سلامتی مردم باشند چرا قبا از درمان پیشگیری نمی کنند که وضعیت قرمز نشود چقدر مردم یزد باید افراد غیر بومی سایر شهرستان ها را تحمل کنند و با چشم خودشان شاهد نابودی فرهنگ اصیل یزد به وسیله غیر بومی ها باشند و جوانان یزدی بیکار باشند ای مسئولان به فریاد استان یزد برسید گردشگری سلامت و گردشگری و شهر جهانی نخواستیم سلامتی و اشتغال و کار و فرهنگ اصیل یزد را به یزد برگردانید
آخرین اخبار