آمریکا ۷۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد تا باند پهن را برای همه خانواده‌های ایالت ویرجینیا فراهم کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، دیروز رالف نورتهام فرماندار ویرجینیا، اعلام کرد که دولت قصد دارد ۷۰۰ میلیون دلار در بودجه طرح نجات آمریکا سرمایه گذاری کند تا به اتصال باند پهن جهانی تا سال ۲۰۲۴ برسد.

این سرمایه گذاری جدید چهار سال از برنامه اصلی استاندار برای اتصال هر خانوار به باند پهن پرسرعت، زمان تراشیده است.

همه گیری ویروس کرونا به طرز چشمگیری روی کار و تحصیل مردم تأثیر گذاشته است. طبق گفته نورتهام، بیش از ۲۳۳ هزار خانه و شغل در ویرجینیا از دسترسی به باند پهن برخوردار نیستند.

اینترنت یک ابزار ضروری است

نورتهام گفت: "وقت آن است که شکاف دیجیتال در بخش‌های مشترک المنافع خود را برطرف کنیم و با سرویس اینترنت مانند ضرورت قرن بیست و یکم برخورد کنیم، چون برای برخی اینترنت فقط یک ابزار لوکس نیست بلکه یک ابزار ضروری است. همه گیری مشخص کرده که باند پهن با کیفیت بالا، برای سلامت، آموزش و فرصت اقتصادی مهم است. "

سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری آمریکا روی پهنای باند

قرار است مجمع عمومی ویرجینیا برای جلسه ویژه‌ای در تاریخ ۲ آگوست تشکیل شود تا راهی برای صرف هزینه‌ها تعیین کند. در یک کنفرانس مطبوعاتی، با اعلام خبر سرمایه گذاری، سناتور مارک وارنر بودجه را تحسین کرد و قول داد که قانونگذاران ویرجینیا در کنار دفتر فرماندار برای تولید اتصالات آینده کار کنند.

وارنر گفت: "وقتی ما در مورد باند پهن صحبت می‌کنیم، بگذارید روشن کنیم که ما تحت هدایت استاندار کار می‌کنیم، آن هم نه با یک سرعت پایین بلکه با سرعت بسیار بالاتر. "

در گزارش ژوئیه، اداره پاسخگویی دولت (GAO) از کمیسیون ارتباطات فدرال خواست که در مورد حداقل استاندارد پهنای باند فعلی خود یعنی سرعت بارگیری ۲۵ مگابیت بر ثانیه و بارگذاری ۳ مگابیت بر ثانیه تجدید نظر کند. GAO گفت که اکثر مشاغل در سال ۲۰۲۱ نمی‌توانند کار خود را با چنین سرعت کمی، به طور موثر انجام دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار