استاندار قزوین گفت: برای پیشگیری از افزایش شیوع کرونا برپایی هرگونه جشن و تجمع در استان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان با اشاره به شیوع ویروس دلتا در بین جامعه گفت: باید مردم فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت کنند و نظارت‌ها هم بیشتر شود.

وی اضافه کرد: برای من سخت‌ترین کار محدود کردن فعالیت کسبه است، زیرا مردم استان در شرایط سخت اقتصادی هستند، اما امروز حفظ سلامتی مردم واجب‌تر از شرایط اقتصادی است.

جمالی پور گفت: اگر دانشگاه اعلام کرد که اصناف باید تعطیل شوند سریعا مورد اعلام شده باید در دستور کار قرار بگیرد و با فروشگاه‌هایی که تجمع بالایی دارند حتما برخورد شود.

استاندار با اشاره به ممنوعیت تردد خودروها، افزود: اگر راننده خودرویی پس از ۳ بار جریمه شدن باز هم قانون منع تردد را رعایت نکرد، باید خودروی او به مدت دو هفته به پارکینگ منتقل شود.

وی از جاده سلامت به عنوان یک مکان پر تردد نام برد و گفت:اگر سطح آلودگی در جاده سلامت بالاست با نظر دانشگاه سریعا مسیر تردد مردم بسته و تعطیل شود.
استاندار در ادامه بر افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای جلوگیری از ازدحام تاکید کرد.

جمالی پور افزود: با ورود واکسن داخلی امیدواریم تا مهر ماه بخش اعظمی از مردم واکسینه شوند.

وی از فعالیت خوب رسانه‌ها قدردانی کرد و از ان‌ها خواست تا مدیران و افرادی را که در فعالیت‌های خود کوتاهی می‌کنند از طریق رسانه‌های خود معرفی کنند.

استاندار از مدیران استان هم خواست تا نسبت به مسئولیت خود متعهد باشند.

جمالی پور مدیران را در برابر حقوق مردم مسئول دانست و گفت: تا لحظه آخر با افراد و مدیرانی که از وظایف خود کوتاهی می‌کنند برخورد می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار