کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی‌حسن حیدری، فرمانده انتظامی فامنین گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین با تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه نیسان حامل سوخت مشکوک شدند و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است کشف و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: قاچاقچیان، سوخت‌های یارانه‌ای را با قیمت نازل جمع‌آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می‌کردند که پلیس، با این گونه افراد سودجو به شدت برخورد می‌کند.

سرهنگ حیدری در ادامه از توقیف موتورسیکلت‌های متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف از طریق پلیس شهرستان فامنین اجرا و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم توقیف و روانه پارکینگ شدند.

حیدری افزود: موتورسیکلت‌های توقیفی با ایجاد صدای ناهنجار، حرکت در جهت مخالف مسیر مجاز، حرکات نمایشی، حرکت در پیاده‌رو و عدم استفاده از کلاه ایمنی برای خود و دیگران ایجاد خطر می‌کردند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.