مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

عاملان سنگ پرانی به خودرو‌های عبوری در آغاجاری دستگیر شدند

سرهنگ محمد اسماعیلی فرمانده انتظامی آغاجاری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چند فقره سنگ پرانی به سمت خودرو‌های عبوری در جاده‌های مواصلاتی شهرستان آغاجاری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با گشت زنی محسوس و نامحسوس در ساعات مختلف شبانه روز ۲ نفر از عاملان سنگ پرانی را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهرستان آغاجاری تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به «بزه انتسابی» اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

اعتراف سارقان به ۴۰ فقره سرقت سیم برق در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل فشار قوی برق در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۲۵ اهواز با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق در ارتباط با سرقت‎های به‌وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری سیم مسی، ۱۵ متر کابل برق و ۴ عدد قیچی مخصوص بریدن سیم برق کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۴۰ فقره سرقت سیم برق در شهرستان اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند همچنین اظهار داشت: در تحقیقات پلیس یک نفر مالخر مرتبط با این پرونده شناسایی و دستگیر شد.

کشف ۵ فقره سرقت موتورسیکلت در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با کار اطلاعاتی مخفیگاه ۴ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲ عملیات ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت درسطح شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.