نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت برخی از راه‌های روستایی استان مناسب نیست و به طور جدی نیازمند ترمیم، بهسازی و آسفالت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی درنشست شورای برنامه ریزی شهرستان قزوین با تاکید بر توزیع عادلانه بودجه از سوی مسئولان، گفت: در حوزه راه‌های روستایی با وجود اقدامات و خدمات انجام شده هنوز با عقب ماندگی روبرو هستیم به ویژه در شهرستان قزوین وضعیت خیلی از راه‌های روستایی مناسب نیست و به طور جدی نیازمند ترمیم، بهسازی و آسفالت هستند.

وی افزود: سال گذشته از وزیر راه و شهرسازی برای آسفالت و بهسازی ۱۴۷ کیلومتر از راه‌های قزوین قول مساعد گرفتیم، اما هنوز محقق نشده و انتظار داریم تا مدیرکل راه و شهرسازی استان پیگیر این موضوع باشد.

محمدبیگی با بیان اینکه شاهد تحول خوبی در حوزه سلامت و بهداشت شهرستان قزوین هستیم، خاطرنشان کرد: در همین راستا اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی با پیگیری‌های انجام شده سه برابر شده است.

محمدییگی گفت: از دانشگاه علوم پزشکی قزوین می‌خواهیم تا طرح‌های سلامت محور را در مناطق محروم و شهر‌های کوچک قزوین در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: در سال گذشته برای ایجاد درمانگاه در اقبالیه و معلم کلایه اعتبار تعیین شد، اما متاسفانه محقق نشد و امیدواریم امسال این موضوع عملیاتی شود چرا که این شهر‌ها نیاز مبرم به درمانگاه دارند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توجه بیشتر به شهرک‌های صنعتی کوهین، طارم و الموت شد و تصریح کرد: جذب سرمایه گذار نباید محدود به چند شهرک خاص باشد بلکه باید سرمایه گذاران را برای حضور در نواحی صنعتی و شهرک‌های صنعتی کوچک نیز تشویق کرد و امکانات و زیرساخت‌های لازم را در این مکان‌ها فراهم آورد.

وی همچنین خواستار افزایش اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها در شورا‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها شد و گفت: این بخش معمولا در تخصیص اعتبارات مغفول واقع می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی همچنین از کمبود مسجد در مناطق شمالی شهر قزوین انتقاد کرد و گفت: این مساله ضعف معماری شهری جدید ما را نشان می‌دهد و برای رفع این مشکل باید برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.