مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از امدادرسانی ۲۳ ایستگاه آتش نشانی به شهروندان در پی بارش شدید باران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به استقرار و آماده باش کامل تیم‌های عملیاتی آتش نشانی اظهار کرد: همزمان با اعلام بارندگی نیرو‌های آتش‌نشانی همه ۲۳ ایستگاه عملیاتی به صورت آماده‌باش درآمدند و در ۱۲ منطقه که احتمال بروز حادثه وجود داشت استقرار خودرویی نیز انجام شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان از حوالی ساعت ۱۷ دیروز آماده باش بوده و با شروع بارندگی از صبح امروز تاکنون مشغول عملیات‌های امداد رسانی هستند، گفت: جمع بندی آمار و عملیات‌های آتش نشانی نشان می‌دهد که در پی بارش شدید باران بیش از ۲۰ مورد عملیات ایمنی و پیشگیری شامل نظارت بر همه معابر و خیابان ها، نظارت بر رودخانه ها، ایمنی پل‌ها و کنار گذر‌های شهری و استقرار جهت تامین ایمنی توسط تیم عملیاتی از ۲۳ ایستگاه به انجام رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: آبگرفتگی برخی معابر و منازل مسکونی، واژگونی یک دستگاه پژو در بلوار خلیج فارس، قیچی شدن تانکر سوخت حامل بنزین در کمربندی احمدآباد، قطع شدگی و سقوط درختان، آبگرفتگی یک باشگاه ورزشی در تاچارا از جمله حوادث مهم در چند ساعت گذشته گزارش شده است که خسارت جانی در برنداشت.

امدادرسانی آتش نشانی

قانع اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی پیش آمده و نزول برکات الهی و پیش بینی‌های سازمان هواشناسی به اطلاع همه شهروندان می‌رساند همه پرسنل این سازمان آمادگی کامل در جهت امدادرسانی سریع و به موقع با تجهیزات کامل را دارند.

او از همه شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و جدی گرفتن خطر، در صورت مشاهده و یا بروز حادثه شماره ۱۲۵ را به خاطر داشته باشند و با این سامانه تماس بگیرند. همه نیروهای این سازمان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان در داخل و خارج از شهر هستند.

امدادرسانی ۲۳ ایستگاه آتش نشانی به شهروندان در پی بارش شدید باران + تصاویر

امدادرسانی ۲۳ ایستگاه آتش نشانی

امدادرسانی ۲۳ ایستگاه آتش نشانی به شهروندان در پی بارش شدید باران + تصاویر

امدادرسانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار